Doğum sancısı olabilir. Benimde öyle olmuştu. Sabaha kadar kasıklarım ağrıdı. Anlayamadım ne olduğunu. İlk gebeliğimdi bide. Bi saatten sonra sızıp kalmışım. Sonra gün içinde tekrar oldu. Zaten akabinde lekelenmem de olmuştu. Gittiğimde 2 cm açılma vardı. Sizinde Gün içinde tekrar sancınız olabilir. Eğer olursa gidin mutlaka.