ceren-123 Almayı düşünüyorum bebeğim için kullanan ya da çevresinde kullanan var mı acaba yorumlarınız neler ?
Kuzucukno2 ceren-123 huggy pie ile Elele arasında kalmıştım. Huggy pie tamamen yatıyormuş o yüzden onu alicam
Beyzadrs Ben de henüz araştırma sürecindeyim burada bazo annelerden elektriklilere bebeklerin hiç alışamadığını ama manuel standart olanları çok sevdiklerini yazmışlar bakalım size ne yorumlar gelecek ben de takip edeyim :)
zeynopella Ben 1 haftadır kullanıyorum fiyatına göre iş görüyor öyle diyeyim. Ben aşırı uzun kullanılmadığı için pahalı bir marka tercih etmedim ama ilk günden takır tukur ses çıkarmaya kendi kendine açılıp kapanmaya başladı. İnşallah bozulmaz. 🥲