semi29_ Orkay düzenli olması sıkıntı ama çok yüksek değilmiş sancılar inşallah kasılmaların azalır ben de geçen hafta ciğer geliştirici vurulmuştum pazartesi tekrar vurulacağım neden sana hemen vurmadılar da 34te vuruyorlar
Orkay semi29_ bende gebelik diyabeti var, doktorum en uygun zaman 34.hafta dedi. 1 hafta sonra yapacaklar bakalım 🙏🏻 sürecimi Merakla bekliyorum
semi29_ Orkay ha anladım inşallah sıkıntısız kolay bir süreç olur sonu çok güzel ama zor bir durum Allah yardımcımız olsun 🌸
Ttr5 semi29_ inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi son günlerdeyiz artık sabırsızlıkla bekliyorum bakalım 🌸35 den sonra çokta korkmanıza gerek yok diyor doktorlar inşallah da öyle olur sıkıntısız şekilde geçsin🙏
semi29_ Ttr5 aynen önlem alındıktan sonra korkmaya gerek yok diyorlar bende de son 1 hafta kaldı inşallah en az 1 hafta dayanırız sağlıklı kolay doğumlarımız olsun inşallah 🙏🏻