Kızlar beta sonuçlarımla ilgili defalarca başlık açtım biliyorsunuz.
28 Kasım 15,65
29 Kasım 23,67
2 Aralık; 52 4 Aralık; 80 6 Aralık; 118 7 Aralık 195 çıkmıştı.
1 hafta sonra dün doktora gittim. 416 çıktı betam. Doktor yükselip düştüğünü düşündü. Normal gebelik ama düşük olacak dedi.
Yani normal gebelik demek için önce keseyi görmek gerekmez miydi? Bu kimyasal yada dış gebelik gibi durmuyor mu? Bugün de kan vereceğim, ona göre hareket edecek. Ama cevapları beni tatmin etmiyor. Geçen hafta gittiğimde de haftaya keseyi görürüz demişti. Hatta beta sonucum çıkmadan ultrasonda bana kese oluşmak üzere bile dedi. Sonra düşük olacak dedi. Yani ben sağlıksız embriyonun tüplerimde olabileceğinden korkuyorum. Ve bunun için sanırım beni muayene etmesi gerekirdi. Ne yapmalıyım sizce? Yol gösterin bana