Hacerasel Merhaba ☺️ adetim 2 gün geçti ve kan tahlili yaptırdım evde test yaptırmıştım ve pozitif sonuç almıştım kan sonucum 1215 geldi sizce normali düşük mu daha önce boş gebelik yaşadim biraz korku sardi beni açıkçası 🥺cevaplar için teşekkürler 🤲
_34Merve Hacerasel test yaptığınız da silik miydi peki 🫣 değeriniz çok iyi bence sağlıkla alın kucağınıza 🤍
tanhc Hacerasel neden hep en kötüsünü düşünüyoruz acaba. ben de ilk başlarda hep en kötüsünü düşünüyordum. aslında her şeyi bi kenara bırakıp sevinci yaşamamız lazım. inşallah hayırlı haberler alırsınız bence gayet iyi görünüyor✨
Zeynepkab Hacerasel bende sizinle aynıyım bat 10 aralıktı 733 çıktı dün sonucum sizin ki de benim ki de gayet güzel sonuçlar ❤️ Sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alalım inşaAllah
Hacerasel _34Merve hayır test yaptığımda hemen göründü koyu bir sekilde bir de adetime daha 5 gün varken yapmıştım erken gebelik diye o zaman silik çıkmışti
Hacerasel _34Merve bat dediginiz adet tarihini sanırım benim 10 aralikda gelmesi gerekiyordu ben adetimden 7 gün önce falan küçük bir lekelenme yaşadım onun üzerine şüphem artı bir kaç gün sonra erken gebelik yaptım sonra o biraz silik çıktı bekledim adetim geçti 2. Gün kan tahlili verdim oda 1215 geldi ama öncesinde küçük bir belirti oldu ilk kızımda hiç yaşamadım bunları
_34Merve Hacerasel evet 16 sı benimde kasık ağrım var fazlasıyla ona istinaden yaptım çift çizgi ne zaman kan vermeliyim
Hacerasel _34Merve bence adetiniz geçti en az 2 gün geçsin biraz da bekleyin inşallah güzel haberler ☺️🤲
Hacerasel tanhc inşallah herşeyin hayırlısı inşallah istemsizce yaşadıklarımız bizi korkuya itiyor 🤲 güzel düşünelim guzel olsun ☺️
Hacerasel Zeynepkab inşallah hayırlı vekolay şekilde inşallah ☺️ sizinde belirtilerinin bir gelip bir gidiyor mu birde arada agriniz oluyor mu
Zeynepkab Hacerasel göğüs ağrım bir kere gitti sonra daha şiddetli bir şekilde geri geldi kasıklarım çok nadir hafif ağrıyor ayakta durunca çok belim ağrıyor ve akşamları çok şişkinlik oluyor birde karın kaslarım ağrıyor belirtiler bu şekilde bende
Hacerasel Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim 3 haftalık imiş Perşembe tekrar bakacak kesede büyüme olup olmadığı için kafamı karıştıran adet tarihim geceli 1 hafta oldu ilk adet tarihine göre de 5 hafta diyor hayırlısı inşallah ☺️