DİKKAT AŞIRI MORAL İÇERİR !
Ablanız dün doğum yaptı bacılarım. Biraz uzun olacak ama lütfen okuyun 🙏 herşey ikili tarama ile başladı testim yüksek riskli çıktı ama fetal dna yaptırdım ve sonuç temiz geldi. Daha sonra tam 16. Haftamda suyumun çok az olduğunu gerekirse gebeliğin sonlandırılacağı söylendi. Tam alt sınırdaydı daha da azalırsa haftam erken diye doğuma kadar yetmez dediler. Havuç suyu,deveci armudu ve bol su içerek idare ettim artmadı ama azalmadı da. Sonra detaylı ultrasonda bebeğin kalbi delik ve aort damarı daralması var dendi. Bir süre de ona koşturdum kardiyoloji gördü fetal eko yapıldı ancak bir sorun yokmuş detaylıda yanlış görmüşler🙏26. Haftada da aniden bebeğimin geri kalmaya başladığını öğrendik. Yapılan testler sonrasında gebelik zehirlenmesi başladığı öğrenildi ve tansiyon nedir hiç bilmez iken tansiyon problemleri yaşadım. Haftada 2 kere hastaneye gidip ultrason ve nst ye giriyordum (acilen yatış diyorlardı ama 2 çocuğum var yatamadığım için sürekli gittim geldim ).tansiyonu ilaç ile kontrol altına almıştık ama son günlerde bebeğim taşikardi geçirmeye başladı (yüksek nabız). Sebep bulamadılar. içerde bir sıkıntısı vardı evet ama ne ? Gelişim geriliği de önce 1 haftaydı sonra 2-3-4 derken gelişimin tamamen durması ve nabzın da artık iyi durumda olmaması sebepli 35+6 da yani dün sezeryan doğum yaptım. Spinal anestezi den aşırı korkan biri olarak bebeğimin genel anesteziden etkilenebileceğini,4. Sezeryanımı olacağım için de işlem uzun sürerse bebeğin direk narkoz alacağını söylemeleri üzerine spinali kabul ettim ve inanın o kadar güzel geçti ki iyi ki doktorumu dinlemişim 🤲🏻 sonuç olarak ben çok iyiyim yavrum 1900 gr 39 cm doğdu. Çok minnoş olduğu için mecburen yoğun bakıma(küveze) aldılar. Ama entübe değil ciğerleri iyi durumda herhangi bir sağlık problemi de yok(ciğer geliştirici vurulmuştuk). Tek derdimiz kilo 🙂↔️ güzel annelerim yavrunuza güvenin ve asla umudunuzu kaybetmeyin. Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum şimdiden. Sormak istediğiniz birşey olursa seve seve yanıtlarım