Buseyyz Kader_cullu bende Defne koydum kızımın ismini eşim tek isim istedi ama iki ismi kabul etseydi Defne Umay - Defne İlay ikisinden birini koyacaktım
Ecemom_ Bence defne kendi başına çok güzel bir isim. İkinci bir isim istemiyor yanına ama eğer ikinci isim istiyorsan kısa bir şey olsun mesela defne su defne ela gibi🤍