Merhaba kizlar nasilsiniz? Cok sukur 2ci sezeryanim oldu 37hafta 6gunde
Cok iyi gecdi sezeryanim bir problemim o ki spinal anesteziden sonra basim agriyir oda gecicek amma dikisimde agri falan yox 13aralik dun eve geldim hic bir agrim falan yokdu cook sukuur🙏🏻🙏🏻🙏🏻bebegimde iyi hastenede oldukda sutum geldi. Hem sut hem mama veriyirum simdilik gayet iyiii ikinci seseryandan korkmayin 4yil arayla oldu bende cok gezin cokda ayaka kalkicaksiniz eve geldim kayin validem bana yatak hazirlamis gerek yok dedim o kadar iyyim yani mashAlllah🥰😍😍😍🧿🧿🧿🧿