İlk gebeliğimin Türkiye’de doktora giderek yaşadım diyelim şu an Almanya’dayımyım cinsiyet sordu ne zaman öğrenirim diye şu an 11. hafta doktor diyor ki 20. haftadan sonra yani siz ne zaman öğrendiniz cinsiyet bu kadar geç mi söylüyorlar burada ya..
Bir de downsendrom için ayrı bir test yapman gerekiyor mu onlar yapıyorlar mı?