Kızlar merhaba bugün 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim betam 8267 çıktı ve doktor keseyi vajinal ultrasonda gördü ama ben salak gibi kan uyuşmazlığı olduğunu söylemedim eşim pozitif ben negatif ama ilk gebeliğim internette ilk gebelikte sorun olmaz diyorlar, şimdi doktora bir daha 3 hafta sonra gidicem yani 8 haftalık olmuş olacak sizce geç kalmış olur muyum yani boşa mı endişe ediyorum bilenler yaşayanlar yazsın Allah için 😩🥹