elfkbramtn Sumeyyegyretli şuan 31 e girdik ama 1 ay önce 900 gr di normaldir değil mi ? Yarin doppler e gireceğim bakalım kaç çıkacak 🤲🏻
Sumeyyegyretli Bide bundan sonra ki her geldiğinde nst ye girecekmişim size de söyledi mi kızlar doktorunuz ? 2 haftada bir gidiyoruz artık
Meltembrk Sumeyyegyretli yani iyi bakiyorsun dedi 3 hafta 2 gun ondne gidiyor🙈 bu gidisle dondik bir oglum olmaz insallah
Sumeyyegyretli Meltembrk evet maşallah ne yiyip içiyorsunuz gerçekten extra yaptıgınız bir şey varmı 😌😌
Meltembrk Sumeyyegyretli yogurt her gun yemeye calisiyorum ( ev yogurdu tabi annem mayaliyor) birde muz hergun yerim. Birde Ceviz findik badem, birsey yaptiysa bunlar yapmistir 😊
Bugraefekan elfkbramtn bende 27+2 de gitmistim 990gramdi normal bebek dedi bnada az geldi diğer bayanları okudukça ama USG farklı değişken Olabiliyor