2melekannesi merhabalar hanimlar bende 12+3 haftalik hamileyim acaba cinsiyeti ne zman belli olur sizler kacinci haftada ögrendiniz
Deletedmom667 2melekannesi ikili test yaptırdıgında şu cinsıyette olabılır der doktor. 16 haftada netleşiyor gostermeyenler oluyormus onlarda detaylı da net ogrenıyorlarmış.. Bende 12+1 im🙂
Symchn 2melekannesi valla benim 11 de kıza benziyor dedi kontrolüm varken gittim 12+2 de kesin kız dedi. Şimdi 34üz hala kız çok şükür 🙏🏻🥰🥰