Mihriban8 37+2 deyim, lavabodan sonra pecetede hafif sulu pembe bir kanama gördüm 2-3 pecete devam etti ama sonra kesildi, doğum belirtisi olabilir mi? Hiç sancım yok
anneadayi__ Mihriban8 nişan olabilir canım bence ihmal etme hastaneye git nst de belki sancı çıkar ona göre bakarlar
b-bg Mihriban8 herkeste aynı olmuyormuş siz yinede ne olur ne olmaz doktora gidin kritik dönemlerdeyiz doktorum kanama su gelmesi hibi durumlarda gel dedi bana