Merhaba arkadslar tam 36 haftalıgım dunden beri sancılarım vardı bugun 10 dakıkada bir düzenli 30 saniyelik sancılar gelınce artık yalancı sancı olmadıgını anladım 3.gebelıkte olunca bazı sancıları ayırt edebiliyorum.Hastaneye geldım suan yatısımı yaptılar nst de sancı cıkmadı ama alttan muayenede 1 cm acıklık var ve bebek asagıda baskı yapıyor baya dedı yattım serum takıldım ciğer geliştirici yaptılar 20 dakkada bir bi hap içtim 4 adet olarak.Yarına tekrar alttan muayene yapıp durumuma bakılacak.Böyle bişey basına gelen var mı