Femay Kur kadın doğum acili varsa oluyor ama normal acili bilmiyorum canım geçmiş olsun. Üste çıksın ⬆️
Esracim01 Şayet bulunduğunuz ilde kadın doğum yoksa mecbur ilgilenirler yada ambulansla sevk ederler. Hangi il/ilçe çok geçmiş olsun.
1Ali Kur bende çayırovada oturuyorum normalde Farabi’ye gidiyordum acil bir şey olduğunda ultrason vardı sonra oranın doğumhanesi kapandı dediler mecbur fatih devlette yaptım doğumu, büyük ihtimalle nöbetçi kadın doğum fatih devlette var artık
Serrabade Gebze Fatih devlet hastanesi doğumhanesini açtı Giriş yaptığınız da direk 4. Kat doğumhaneye gönderiyorlar