Civcivimmbenim
36+5’tetim benim kızımda hala dönemdi. Hiç dönmedi. Başı midemin altında. Dört gözle dönmesini bekliyorum. İlk gebeliğim. Sezeryandan çok korkuyorum ama dönmedikten sonra da yapacak bir şey yok gibi. Doktor bana bebek aktif hareket ettiğinde emeklememi söyledi ve emekliyorum. Baş aşağı duruyorum vs vs . Bi aksilik olmazsa inş son ana kadar dönmesini beklemek istiyorum. İnşallah kolaylıkla dönerde güzellikle normal doğum olur. Hayırlısı olsun tabiki sağlıklı olsunlar öncelik o . Aynı konudan bende dertliyim yani 🥲🥲🥲🥲