Derrinnn Karnıma hafif vurunca irkiliyor zıplıyor sonra özür diliyorum korkutmak istemedim annemm diyeee😄 yaşadınız mı hapşırdığımda falan tepki veriyor korkak olacak heralde😄 ya da tam uyuyacakken yakalıyorum😄
xJade Derrinnn Benim ki iki gün sonra 39 olacak o kadar hantal ki😀 hareket ederken bile etsem mi etmesem mi karar veremiyor. Bir tarafim tutulmasın diye mecbur ediyor işte ,😀
ikibebeliannis Derrinnn 😂😂3 yaşında kızım var bazen bi anda gelip karnımı öpüyor yada bebeğin ismi ile seslenip karnıma doğru bağırıyor oğlum da irkiliyor 😂
seyma0661 xJade ya kıyamam 🤣🤣 hamilelik döneminiz sakin mi geçti genelde öyle olunca bebekler fazla hareketli olmuyormuş
xJade seyma0661 Ben eşimle tek başına memleketten 1000 km uzakta sessiz sakin yaşıyorum. Bebeğimin hayatında da hiç aksiyon yok çocuk hayata karşı tepkisiz. O kadar tepkisiz ki midemi bulandırmakla bile uğraşmadı😀 😀
seyma0661 xJade hahahaha çok iyi bende gurbetteyim çok durağan bi hayatım var doğunca da bu sakinlikte olurlar insallah 😂
xJade seyma0661 inşallah sağlıkla doğsunlar. Akıllı ,uslu, gazsız, bol bol emen bebişler olsunlar. 🤭🤭🥰🥰