Doktorum şöyle demişti, belden kasıklara düzenli aralıklarla sancı giriyorsa o zaman bebek geliyorum der. Benim ikinci gebeliğim. İlkinde gündüz aşırı kasılma harici hiçbir belirtim yokken suyum gelmiş 24saat içinde doğuma alınmıştım. Sudan sonra düzenli sancım oluşmuştu. Herkeste ve her gebelikte farklı seyredebiliyor durum yani canım. Sen duş al uyumaya çalış. Gelirse zaten tutamazsın🤭