Sulerzz içini ferahlatacak bir şey daha söyleyeyim . Eşime karnımdan aşlağıyı göremiyorum dedim 😂 o da bana dedi ki iyi ki görmüyorsun çünkü çok çirkin oluyor hamile iken demişti 😂😂😂 tabi biz şakalarımıza alınmıyoruz . Ama o bile biliyor artık normal olduğunu. 🥰 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah gerisi hallolur