selennnnnnnn üst üste büyük değişiklikler tetiklemiş olabilir birbirini. Ama 3,5 yaş tuvalet eğitimi için de normal bir yaş, kazaların olması da normal elbette.
Sık sık bebekten bahsetmek yerine, ona olan sevginizin değişmeyeceğini, onu hep çok seveceğinizi hatta onun yardımına ihtiyacınız olacağından bahsedin bol bol.
Merak etmeyin atlatılmayacak bir süreç değil, ama psikolojik olarak duygusal gerçekten 🙏🏻
Karnımızdaki için heyecanlanırken, evdeki miniğimize kıyamamak ve bunun için “belki de gereksiz yere” içlenmektir annelik 😔