Sizce hangisi
Seval12_ ilkokulda bir kız vardı adı ırmak lena’ydı çok hoşuma gitmişti ☺️
Seval12_ tek isim olarak mı kullanacaksınız yoksa bir ismin yanında mı
Seval12_ bence lena daha hoş geliyor kulağa
Mehmeteren-ve-defneninannesi tek isim olarak ikisinden biri