İyi geceler herkese bugün doktor kontrolüm vardı. 36+1 günlüğüz ve bebeğimin kilosu 3300 doktor 38+2 de sezeryana alacağını söyledi. Fakat ben 39.hafta da sezeryan olmak istiyorum yeni yılda doğsun diye. Sizce bebeğin kilosu sıkıntı olur mu o zamana kadar dursam