Hanımlar merhaba
Yaklaşık bir buçuk saattir aralıkla gelen bel ağrım var öyle ki adet ağrısından daha kötü sancı şeklinde bugün yattım hep kendimi zorlamadım ya da yorulmadım bu sancı doğum sancısı olabilir mi ilk bebeğim sezaryenle oldu hiç ağrı çekmedim bilmiyorum şu an 35+3 ama bebek iki hafta önden gidiyor dedi doktorun belirlediği tarihe 20 gün var hastaneye gitmedim suyum ya da nişanım gelmedi bilemedim 🤷🏻♀️