Merhabalar 2.5 aylık hamileyken annemi kaybettim . Sonraki sürecim hep düşük tehlikesi ile geçti .Eşim hep yanımdaydı ve bana çok destek oldu. Şu an 36. Haftamıza girdik çok şükür. Fakat bu süreçte sık sık üzülüyorum kendime engel olmaya çalışıyorum bebiş etkilenmesin diye ama ne kadar çabalasam da bazen olmuyor. Bu durum beni üzüyor ,bebişimiz çok etkilenmiş olarak dünyaya gelmez umarım 🙏🏼