Kur idrar yolu enfeksiyonu da olabilir canım , ben yeni 15 haftalığım normalde kontrolüm haftaya ama bu pazartesi gideceğim ara ara bu tarz sıkıntılar oluyor bende de , endişelendim ikinci gebeliğim ama kanaman yoksa çok önemli bir sorun olacağını sanmıyorum
Ağır iş yaptıysan ya da enfeksiyon varsa ondan da olur kanaatimce