Erkekannisi2 Kızlar gecıkmemin 20. Günü bugun, ve yaptıgım an daha dagılırken t cizgisi cıktı , c den bile koyı , en son 24 ekimde regl tarihiim ama adetimin gelmesi gereken 2. Gunu yaptıgımda cıkmammıstı, simdi anında cıktı, bozuk olamaz demi
Serendipity16 Erkekannisi2 zaten çok geçmiş o yüzden hemen çıkmıştır ama emin olmak için kan testi verin tabi ki
Eldgrn Erkekannisi2 Geç döllenme olmuş olabilir ben burdayım diyor testtttt Kan verin hatta hastaneye gidin direk bebeği bile görebilirsiniz belki
Erkekannisi2 efeduru carsmbaya randevy bulabildim gidicem bKalım Rabbim isteyen herkese nasip eylesin inşAllah
Eldgrn _34Merve Anasayfa sol üst nokta var oraya tıkla resim yükle çıkacak ona bas sayfaya atacak seni Sayfada resim yükle kısmına istediğin resmi yükle sonra çıkan linki kopyala buraya yapıştır. Resim çıkacaktır otomatik