Merhaba kizlar sonunda bende kavuştum yavruma normal doğum oldu çokta güzel geçti sadece sizlere şunu söylemek istiyorum ebenizi ve doktorunuzu iyi seçin ve dinleyin çok güzel ve kolay doğum oluyor oğluma gelirsek 40haftalik doğdu ama işitme testini geçemedi doğum yapalı 5gun oldu ama ne mutlu olabiliyorum nede mutsuz sizlerden ricam salı günü 2testi yapılacak nolursunuz dualarınıza bize de yer verin çok uzun oldu helal edin hakkınızı 😔