Buradaki hekimler hep -1 e yönlendirmiyor değil mi arkadaşlar 😀 öncesinde bir kere fazla kanamam oluyor diye gitmiştim muayene etmedi -1 e radyolojiye galiba yönlendirmişti orada da sıra yoktu ertesi güne kaldı vs vs.. Cinsiyeti öğrenmek için ve kanama alanım vardı onun için gideceğim pazartesi oradaki hekimler ultrasondan bakıp ilgileniyorlar değil mi?