fatmakyn Merhaba kızlar kaç çocuğunuz var herkes söylesin kaç kız kaç erkek halen çocuk düşünüyor musunuz 🤪😍
Eldgrn fatmakyn 1 tane kızım var. Arada tekrar hamilelik isteği geliyor ama doğum sonrasını kıçım yemiyor tekrar aynı şeyleri yaşamak yok yok bunları hatırlayınca o istekten vaz geçiyorum. 22 aylık
mdk8 fatmakyn 1 yaşında kızım var. İkinciyi de istiyoruz ama daha erken olduğunu düşünüyoruz. Hayırlısı olsun 😅
Ebru_ebru fatmakyn 1 çocuğum olacak hayırlısıyla tek çocuk olarak düşünüyorum mide bulantısı zorlu bir hamilelik süreci geçirdim bu korkuyla 2. çocuk aklımdan geçmiyor. Rabbim isteyenlere versin inşallah 🙏
Guloo123 Nursl7 gezentianne kac yasinizdasiniz acaba bende düşünüyorum ama sürekli bi vazgeciriyolar daha gençsin falan
kusay1811 Eldgrn aynen yaaa😂 ama benim oğlum daha küçük 13 aylık şu an 2.yi asla istemiyordum ama şu aralar dediğiniz gibi hamilelik isteği kız çocuk isteği geliyor yaşadıklarımı kendime hatırlatıp vazgeçiyorum😂
Mrvsmt2502 Eldgrn bende bu şekilde düşünüyorum ama kızım 2.5 yaşındayken sürpriz gebe kaldım şuan yaşım çok ilerlemeden doğum faslını kapatıp büyüttük rahat ettik kısmına alıştırıyorum kendimi 😃😃
Mrvsmt2502 Eldgrn bende bu şekilde düşünüyorum ama kızım 2.5 yaşındayken sürpriz gebe kaldım şuan yaşım çok ilerlemeden doğum faslını kapatıp büyüttük rahat ettik kısmına alıştırıyorum kendimi 😃😃
Abilikardesli fatmakyn bir oğlum var birde kızım olacak inşallah yeterli diye düşünüyoruz🙏🏼 Allah olmayanlara versin inşallah
Eldgrn defnevedoruk Aman aman kalsın rabbim isteyene hak edene versin ben bile isteye 2. Çocuk istemem Allah korusun çok zor kızıma yetemeden 2. Çocuk yapmak düşüncesizlik olur. Hem kızım hem 2. Bebe için uygun olmaz durumlar. O yüzden bile isteye yapmam. İlk gebelik olsa ohooooo hemen şükür çok rahat geçti gebeliğim ama o zaman düşüneceğim başka çocuk yoktu şimdi olunca işler değişiyor.
hhaziran fatmakyn 1 kızım var 4.5 yaşında 👧🏼 şimdi 2. Gebeliğim cinsiyet belli değil 9+4 🤰 sonrası için allah isteyene versin 🙏🏻☺️
Mrvsmt2502 fatmakyn 32 aylık bir kızım var. 20 haftalık gebeyim ama cinsiyetini öğrenemiyorum( inş. Buda kızdır 🤗) ben 3 çocuk istiyorum ama eşim 2 istiyor 😃
Eldgrn Mrvsmt2502 Ben istemeden olur eyvallah bende aynı kafadayım istemeden olduktan sonra yapacak birşey yokta bile isteye no no no 😁 en büyük korkum benim şuan 2. Bebe hayali çok güzel ama Hayaller,,,,, Hayatlar yaşamayalım
Edanursoylu fatmakyn 1 kızım var 2. Kızıma hamileyim Rabbım sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin Rabbım olmayana nasip etsin 2 yeterli Allahın izni ile 💜
turkan403 fatmakyn bir kız bir oğlan olsundu hayalim olmadı iki kızım var üc süpriz oldu buda kız ayy kesinlikle bir çocuk idealmiş resmen devri alem geciriyom🥲