Mrblar son adet tarihim 13 Kasım yumurtlama döneminde 3 günü değerlendirdik belirtilerim çok yüksekti ama iki gün önce kan testi verdim negatifti malesef ve şimdi de koyu kahverengi lekem var ve kan testinde enfeksiyonum da varmış öyle çıkmıştı.Sizce enfeksiyondan mi adetim etkileniyor yeni mi açıliyorum yoksa yerlesme kanaması falan mı ve yerleşme kanaması olduğunu nasıl anlayabilirim nasıl oluyor ve kaç gün sürüyor???