Noluyoya La_sumom merhaba hangi şehirde nerde gördünüz acaba bu tedaviyi herkes yapamıyor iyi bi uzman lazım
Noluyoya Bezelyelerimm merhaba bende aynı durumdayım doktor 13. Haftayım biraz daha dayan olmadı lustral başlarız dedi o kadar zor bi hastalık ki yaşamayan bilemez
Bezelyelerimm Noluyoya geldi eskıden kafam surekli dusunur kafamda kurardım aglardım suan cok sukur çok iyiyim
Noluyoya Bezelyelerimm Çok sevindim sizin adınıza darısı bizlerin başına inşallah Allah tekrar yaşatmasın