busrax_ belki de sizin için bunu cevaplamak bana düşer.Ayni kaderi yaşadık diyebilirim. İlk gebeliğim boştu. Karın ağrısı diye gittim gebe olduğumu öğrendim bende eşimde çok mutluyduk. Sürekli hastaneye gidiyorduk kan veriyorduk sonra dış gebelik diyince de bişey anlamadık kürtaj olunca sanıyorum ki bebeği keseye koymaya çalışıyor. Yarın tekrar gel kontrol edelim dedi gittik yok dediler dış gebelik o kadar cahilce güldüm ki ne yaramaz bir çocuğum var ya bir türlü yerinde durmuyor dedim doktor dönüp bebek yok sadece sen zarar görüyorsun iyiki erken farketmişiz yoksa ölüme kadar yolu vardı diyince duraksadım başıma kaynar sular indi. Daha bir aylıktı. Düşürmek için bir ilaç yazdılar bulamadık başka hastaneye sevk edildim fakat ordada o ilaçtan yoktu bana kanser tedavisinde kullanılan ilaçtan enjekte ettiler hemen düştü zaten ama çığlıklarım hastaneyi sarmıştı. Acısı çok kötüydü eve gittim de kimseyi görmek istemiyordum. Aynı yatakta eşimle farklı yönlere dönüp ağlamaya dalmıştık. Ama tam 5 ay sonra tekrar gebelik şüphem var fakat yine dış gebelik olur korkusu ile en azından biraz aynı bedende kalalım biraz büyüsün bir hafta geç gittim hastaneye. O görüntü o güzellik çok başkaydi şuan inşallah rabbim sağlıcakla nasıl ederse ,1 aya kalır veya kalmaz kızımız kucağımız da olucak. Tedirginlik,stres bunların hepsini bir kenara bırakın. Günü geliyor benim bebeğim de hep ileri gösteriyor ve bu iyi bişey yeterki geri olmasın.zaten doktorun sana iyi demiş neden bu günlerini güzel geçirip güzel hatırlamak istemiyorsun. Günü geliyor bana sürekli karnın çok küçük bebek nasıl olur acaba diyorlar. Çok şükür her ay kontrol deyim ve bebeğim gayet kilosu boyu yerinde. Bebeğiniz ve kendiniz günde bir kere Meryem suresi açıp dinleyin. İster ev temizlerken ister uzanırken, rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin.cok uzun oldu farkındayım hakkınızı helal edin.