Gultenncee Arkadaşlar pcosum ve süt hormonum yüksek çıktı Doktor 2 aylık dostinex ilacı verdi ama korunmamı söyledi nedense 6 ay korun dedi. Ama herkes korunmadığını hamile kaldığını söylüyor ne yapmam lazım
Sinem0135 Gultenncee ben korundum ilacı içtiğim sürece canın 2 ay daha sonra baktırdım değerim düşmüş korunmayı bıraktım
Gizm06 Gultenncee dostinex kullanırken hamile kalırsanız bebeğe zarar verebilir o yüzden korunun demiş doktor
Dlr13 Gultenncee ben bu şekilde hamile kaldım ve hamile olduğum kanda bile çıkmamıştı bu nedenle bebek 6 haftalık olana kadar içtim dostınex öğrendiğim an hemen bıraktım 4 doktora sordum bişey olmaz dediler. 2 ay korunmuştum. 3. ayda korunmayı bırakmıştım o ay hamile kaldım
Sinem0135 Gultenncee şuan hamileyim canım 8 günümüz kaldı doğuma çok şükür 🤲🏻🌸sağlıkla hayırlısıyla sana da nasip olsun ama stres asla yapma ben stres yüzünden hemen kalamadım
Gultenncee Gizm06 ama bir sürü kullanırken hamile kaldım diye yorum var çoğu doktor dostinex kullan korunma hamile olduğunu anladığın an bırak demiş
Gultenncee Sinem0135 teşekkür ederim canım Rabbim sana da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Gultenncee Dlr13 benim zaten bu ay kalmama imkan yok korunmasamda olur o yüzden ama bilemedim sende pcos var mıydı canım
Dlr13 Gultenncee yoktu bende. Allahım isteyen herkese kolaylıkla kısa sürede hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲❤️