Kızlar ben her gece progestan fitil kullanıyorum. Bide vajinit oldum o yüzden doktor farklı fitil verdi. Ben ikisini de kullanmam lazım. Doktora sormayı unuttum bide devlet hastanesi takipliyim. Soracak kimsem yok şuan. Eğer kullanan varsa bana söyleyebilir mi şimdi vajinit için kullanılan fitili koysam progestanı ne zaman koymalıyım?
Bu arada 30 haftalığım.