Katherinne Kızlar selam 5+2 deyim henüz dr gitmedim bugün betama baktırdım tekrardan 6716 çıktı sizce iyi mi sizin nasıl 5.haftanızda değerlerinizz
efeduru Katherinne gayet iyi betanız keseniz de gözükür tam altı haftalıkken gidebilirsiniz doktora benimde 5+2 Çarşamba günü gitcem 🥹
Donaldvetomris Katherinne ben iki kere kan verdim ilki 422 ikincisi 882 çıkmıştı bir daha batırmadım 22 gün evde bekleyip hastaneye gittim kese ve kalp atışını aynı zaman görüp duymuş olduk
Katherinne efeduru yaaa ben dayanamadım yarına aldım randevu 🥹 seninle günlerimiz aynı🥹 son 2 3 gündür kasıklarımda hep batma hissi var sende de var mı böyle belirtilerr
efeduru Katherinne evet benimde kasıklarım ağrıyor progestan verdi doktorum ne olur ne olmaz diye onu içiyorum olsun iyi yapmışsın eğer gozukmezsede korkma 6. Haftada gözükür 🥹 sağlıkla alalım kucağımıza ❤️
Katherinne Donaldvetomris en iyisini yapmışsınız.. hastaneye erkenden gidip stres olmak yerine geç gidip hepsini görmüşsünüz 🌸sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🫶🏻
Katherinne efeduru yaa o zaman erkenden gitmekle birazcık iyi yapıyorum belki banada verir o ilaçtan, ilk gebeliğim bir de ne yapacağımı pek bilemiyorum teşekkür ederim bu arada içimi rahatlattın 🌸🫶🏻