Brcnbysl daha erkenmiş evet canım vaktin var sonuçta 2 hafta önce falan alabilirsin randevuyu şehir hastanesinden talep oluşturursun randevu açılınca mesaj gelir zaten. Bence özel hastaneden farkı yok gayet güzel ilgilendiler detaylı incelediler bilgi de verdiler