Kızlar daha önce 2 düşüğüm var tüp bebekle 17 haftalık hamileyim , eşimle bardakla pasta kesiyolar ya öyle yapmak istiyorum ama kararsızımda devlete gidiyorum detaylıda öğreniriz dedi ama acaba özele gidip orda da arkada pano var siz oturuyosunuz doktor hem videoya cekip boy or girl yazıyo ışıklı cinsiyetine göre o ışık yanık kalıyo öyle mi yapsam sizce