Nhrr Aaaa kanama alanı kese büyüdükçe kayboluyor ve oda kahverengi leke olarak mı dışarı atılıyor şuan 8+0ım 6+5ten beri kahverengi lekelenmem oluyo ve doktorlar sadece düşük yapıyor olabilirsin diyip duruyorlar ama bebeğin kalp atışlarıda iyi keseside düzgün, demekki bu yüzden oluyormus o lekelenmeler Allah razı olsun sizden valla çok iyi denk geldim yazınıza