Bugün regl günüm ama olmadım. Normalde hiç gecikmez hep bi iki gün erken olurdum hatta.Üç dört gündür ince sızı şeklinde kasık ağrım oluyor ve inanılmaz derecede bel ağrım var. Ha oldum olacağım derken bir türlü olmadım ve bugün erken gebelik testi haptım ama negatif çıktı sizce sonradan pozitife döner mi