irem-16 Kızlar merhaba, sezaryen doğumda kollar sağdan soldan bağlanıyor mu acaba? Öyle bir video karşıma çıktı da merak ettim.
ezgiunal irem-16 sadece sezeryanla alakalı değil hayatım da 4 kere ameliyat oldum hep el ve ayaklarım bağlandı 😀 psikolojik olarak kötü hissettiriyor tabi 🥲
Merveece irem-16 epiduralli sezeryan oldum benim bağlanmadı. Yada acaba ben mi farkında değildim bilemedim 😂
Gnl54 Busraoztas valla 6 ay önce orda sezeryan oldum perinatoloji ye gidiyordum doğum geldi farklı bı doktora yönlendirdiler o gün kim nöbetçi ise o yapıyor neyse ameliyat günü geldi belden vurdular iğneyi sağ tarafım uyuşmadı söyledim ordakilere oralı bile olmadılar yanda o doktor oturuyo beni başka doktormu artık bilmiyorum kesiyor arkada müzik açık bağırmaya başladim hissediyorum diye sonra uyuttular hemen uyandığımda bitmişti
irem-16 Gnl54 neden benim soruma böyle bir cevap verdiniz anlamadım.. Ve korktum şuan yazdıklarınızdan ötürü.
Ananasgibiana Gnl54 böyle negatif hikayeleri hamile annelere bu şekilde anlatmamız tavsiye ederim. Eğer fikir vermek isterseniz üstü kapalı öneride bulunabilirsiniz.
sb17 irem-16 korkmayın, uyuşmama ihhtimali çok düşük, bende uyuşmuştu tamamen, hatta ne zaman kestiler anlamamıştım bile, bir de baktım bebek çıktı😅
Gnl54 irem-16 korkuttugum için özür dilerim belirtmemisim kusura bakmayın aşırı kilolu (140) gebeydim bu sebebten uyusmadim Normalde böyle bişey olması imkansız gibi birşey
Ananasgibiana irem-16 merhaba ben doğum fotografciyim benim denk geldiğim doğumlarda bağlanıyor tedbir amaçlı ama rahatsız edici bir durum yok konforunuz sağlanıyor ;)
irem-16 sb17 ay neden öyle bir cevap vermiş onu da anlamadım. Benim sorduğum şey başkaydı onun yazdığı şey uyuşma ile ilgili ve zaten korkuyorum doğumdan. Garip hissettim neden böyle yazdı anlam veremedim.
Belgin25 irem-16 hiç korkma cnm ıkı sezeryan doğumun oldu şimdi allah nasıp ederse 49 gun sonra belki daha erken yine olucam ever bağlanıyor ama o heyecanla hiç birsey hatırlamıyorsun bağlndığın bile bide oyle videolar izleme insanı korkutuyor
irem-16 Ananasgibiana zaten sorduğum soru ile verilen cevabın alakası yok ve doğumdan korkan birisi olarak aşırı rahatsız oldum açıkçası.. Neden böyle bir cevap vermiş anlamadım da doğrusu
sb17 irem-16 bilgilendirme amaçlı yaptığını umuyorum, sadece üslup doğru değildi bana göre. Siz korkutmayın kendinizi, emin olun hiç bir şey hissetmeden bitiyor
Ananasgibiana irem-16 ben bir sezeryan atlatmış ve 100 lerce doğuma girmiş biri olarak söylüyorum hiiic korkmayın lütfen o kadar muhteşem bir olay ki inanın tekrar tekrar yaşamak isteyeceksiniz bebeğinize kavuşma anınızı düşünüp rahatlayın spinal anestezi mi dusunuyorsunuz🤗