Panik yapmayın lütfen en az %60 diyorlar artış için sizin %66 artmış benim 8. Gün betam 27 10. Gün 44 tü 12. Gün 110 14. Gün 302 çıktı 18. Gün de 1300 dü şu an 6+5 günlük gebeşim ve minik düğmemin kalp atışlarını duydum çok şükür siz panik yapmayın stres olmayın bebişiniz de hisseder olanları 12. Gün kan verin tekrar her şey yolunda gider inşallah ❤️🤲🏻