Kızlar ikinci transferim olacak ilk transferim iki tane atıldı bı tuttu şimdide iki tane var ilk doktoruma değil baska doktora gdicem degistrmek isttyorum diğer doktorumuzun ücreti zorluyor bizi fikriniz nedir.? Korkuyorum çok Dr anlayışlı özel bı Dr ama inşallah bı sorun çıkmaz ne düşünüyorsunuz