MA123 Trendyolda baya pahalı geldi bana kızlar En uygun nereden alabılırım Eczaneden gratısten falan mı baksan acaba ?bilgısı olan
NKaratk MA123 e bebekte de satılıyor fiyat karşılaştırması yapmadım ama evine yakınsa gidip bakabilirsin
defnevedoruk MA123 trendyol hepsiburada buralarda en ucuzdur eczanede 2 katı oluyor genelde böyle şeyler
MA123 NKaratk yaa oralar aklıma gelmedi bak hiç yrın gıdecektım bakayım oralarada teşekkür ediyorum canım
Aysenur_0046 NKaratk canm bu bu lansinoh un son kullanma tarihi varmi üzerinde yok ama şuan kızım 1bucuk yaşında hamileyken almıştım ben maraş depreminde kızım dünyaya geldi şimdi yine hamileyim kullanabilirmiyim sizce
MA123 defnevedoruk yaaa ben yollardır almıyorum ılk bebegımde memnun kalmıştım Suan ıkıncıye hamıleyım baya pahalanmış ya
Merve_kucuk Aysenur_0046 lansinoh un son kullanma tarihi varmi üzerinde yok Açıldıktan sonra 12 ay içinde bitmesi gerekiyor
Tictack Bn amazondan almıştım 600 lira falandi şuan satiliyo mu bilmiyorjm ama ara ara bakın buarada son kullanma tarihi yazmiyodu
Tictack MA123 ama bence değer balm olanından bahsediyorjm gögüs ucum sızladigi zamam sürüyorum hemen geçiryor bence alın
hakinh Karşılaştırma yapacaksanız akakceden ürün aratıp karşılaştırma yapabilirsiniz. https://www.kozvit.com/lansinoh-lanolin-hpa-gogus-ucu-kremi-40-ml?ref=akakce&v=1.52.4 Kargo dahil.en uygun burada gozukuyor
Hayalimilay MA123 Dolap yada gardrop gibi uygulamalarda satan anneler oluyor.Son kullanım tarihine dikkat ederek çok uygun fiyata alabilirsiniz.
hhaziran MA123 ilk gebeliğimde lansinoh kullandım inanın hiçbir etki etmedi, bu gebeliğimde almayı düşünmüyorum. Bir tanıdığım nemlendirme için zeytinyağı dedi, emzirmediğin zaman karbonatlı suyla sil demişti inanılmaz hızlı toparlamıştı göğüs ucunu
MA123 hhaziran ben ilk bebegımde kullanmıştım hıc yara olmadı o yüzden yeniden almak istiyorum ama inşallah bunda farklılık olmaz
Yasmncm MA123 lahsinoh krem kullandım bende işe yaramadı gümüş kapak aldım hemen çok işime yaradı eğer almadıysanız gümüş kapak öneririm
Crocus20 Yasmncm bende de krem işe yaramadı hiç. Gümüş kapak hiç denemedim işe yarar mı diye endişe ediyorum. Nasıl kullandınız
MA123 Yasmncm hiç kullanmadım onu Bu kremı ılk bebeğinden kullanmıştım bunda da ıse yarar ınsallah ya