Ben de çok şişmiştim ayaklarım acaip şişmişti hatta acile bile gittik korkudan noluyo diye kan falan aldılar normal çıktı doktoruma yazdım ıda normal geçer 1 haftaya en geç dedi ve kendiliğinden geçmişti bol bol yürümüştüm ben 1 haftayı bulmadı geçmesi😊