Benim de aynı 8. Hafta kaybolmuştu koşarak doktora gitmiştim,doktorum tatlı tatlı dalga geçmişti ve belirtilerin kaybolmasının kötü bişey olmadığını,allah korusun gebeliği sonlanan gebelerin bile kusmaya devam edebileceğini söyledi. Tabii biz anniş adayları buna ultrasonda görene kadar ikna olamıyoruz :(( o yüzden bence bi gidin doktora içiniz rahat etsin 🩷