Kızlar merhaba beta değerlerim ilk üçünü özel hastanede yaptırdım bu şekilde geldi. (134,261,427)
Sonra sağlık ocağında 4 gün sonra kan verdim ve salı günü değerim 1077 geldi. bugün( cuma) alttan muayene oldum ve kese görünmedi doktor dış gebelik dedi müdahale edelim ayrıca kan verdim 2594 çıktı. Dış gebelikte süreç nasıl oluyor hastanede yatış yapılıyor mu. İlk gebeliğimdi çok üzüldüm ve korkuyorum.