Kızlar merhaba herkese. Ben 38+3 haftamdayım. Bugün yürüyüş yaptm markete gidip geldm akşama doğru vajinamda ağırlık sancı gibi bir ağrı oluştu belimde ağrıyo ve ağrı bacaklarıma vuruyo bu doğum sancısı mı bir düzeliyorum yarim saat sonra tekrar olmaya başladı ne olduğunuda bilmiyorum doktora gitmeli miyim