Merve8155 merhaba ben kullandım. İlk ay değil ikinci ay hamile kaldım. Farklı bi ovülasyon testi kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum ama bende işe yaradığını düşünüyorum.
Kendi instagram ve youtube sayfasında detaylıca anlatıyor nasıl kullanacağınızı oralardan bakabilirsiniz.
Adet sonrası başlıyorsunuz. Tek çizgi oluyor yumurtlamaya kadar. Yumurtlama olunca çift çizgi oluyor, bu günleri ve çatlamayı değerlendirmelisiniz. Çift çizgiden sonra gelen tek çizgi de çatlama demek. Çatlamadan sonra testi bırakıyorsunuz. Belli bir süre sonra da gebelik testi yapılıyor.