Ozgur201_ Kızlar 23 haftalık gebeyim. doktorum omega 3 kullanmamı söyledi fakat belirli bir ilaç ismi demedi. Bütçene uygun olanını kullana bilirsin dedi. Sizce doğrumu bu? Bebeğe bir zararı ola bilirmi alacağım herhangi omega 3ün?
melegim01_ Ozgur201_ ben folik asit kullanıyorum adı vifolic içeriği omega 3 baya kapsamlı doktorum önerdi 16+4 haftalık hamıleyım hala kullanıyorum
Asgulak thingma bu bahsettiğiniz kapsül yeşil kutulu olan mı acaba resmi varmı sizde evde bi tane varda hangisini kullaniyorusnuz merak ettim
Alpmom__ Ozgur201_ eczaneye hamile olduğunuzu söylerseniz ona göre bir tablet verir . Zaten çoğunun üzerinde yazıyor ya da hamile görseli var
Enfal_06 Ozgur201_ hamilelikte oceon kullanmıştım emzirme döneminde elental fiyat olarak biraz yüksekler
Ozgur201_ Fehiman nerenizle okudunuz acaba) istediğim alacağım herhangi markanın zarar olma ihtimalini sordum ben. Omega 3ün zarar vereceğini sormadım. Bilmediğiniz tanımadığınız insanlarla bu tarzda konuşmayı nasıl beceriyorsunuz ya)
Smyy1 Ozgur201_ elenatal2 kullanıyorum omega da var içinde bı çok vitaminde Multi vitamin diye geçiriyor