Ahra Karnıma ağrılar giriyor ama kasık değil üst tarafa ve yanlara genişlediği için mi yoksa sancı olabilir mi
Tazeanne123456 Ahra bebek büyüğünden hem de relaxin hormonu yavaş yavaş rahim kaşlarını gevşetiyor korkmayın aynı haftadayız 2 gün var aramızda yalancı sancılarım 30.haftadan beri var
Ahra Tazeanne123456 bebeğin kilosu nasıl benimki iki hafta önde gidiyor erken olabilir demişti doktor
Tazeanne123456 Ahra haftaya cuma kontrolüm var doktor sanırım doğum şeklimle ilgili ortalama bir şey söyleyecektir. 20. Haftamdan beri pilates yapıyorum her şey yolundaysa normal doğum istiyorum bakalım kısmet 🤗 sizin nasıl gidiyor
Ahra Tazeanne123456 inşaAllah normal olur kolaylıkla ben iyice ağırlaştım karnım ağrıyor sancılar başladı yavaştan yürüyüş yapıyorum sadece arada
Tazeanne123456 Ahra 29. Haftada 1375 gram ve 37 cm demişti doktorum haftaya cuma yeniden kontrolüm var bu son 1 ayda çok büyüdüğünü düşünüyorum karnım baya büyüdü